Quote of the Day

Every true genius is bound to be naive.
Friedrich Schiller

A letter from the heart.....

Love all of you who are still supporting me, thanks a million.


Wednesday, January 13, 2010

bag oh bag

Dulu masa aku berumur 22 tahun, adik aku Izzah berumur 17 tahun, aku ada cita-cita nak buka butik beg. Macam-macam cita-cita aku kan? Nampak sangat aku tak tau hala tuju hidup aku.. hahaha

Masa tu, aku beria lukis design untuk tote bag die. Satu pun die tak pakai. Bedebah punya budak. Kang aku tak buat mulalah cakap aku teruk. Bile dah buat tak guna pulak. Lantak.

Masa tu, aku siap beli kaler pensel, crayon, magic kaler siap. Hahahaha. Yela cita-cita dapat bukak butik macam LV kot. Gile poyo. Tapi aku tak ade basic in sewing ke textile ke design ke. Olok-olok tengok internet gitu.

Maybe aku punya hidden talent tak pun memang ade talent tapi tak diasah. Kah kah kah. Gile klaka ayat. Lebih kurang laa. Sebab jiwa muda aku ni lebih ke arah fashion blablabla.

Fashion sense aku lebih kuat dari 5 senses yang dikurniakan dekat aku kot. Perasan. Cume aku tak de duit sebanyak fashion sense yang aku ade. Ngeh ngeh ngeh. Tak larat.

Tak kisah la ape pun. Tapi i really, really like fashion. Mungkin stylo mylo terlebih tu bukan type yang aku suka tapi aku suka apape yang boleh diterima oleh sense aku tu. Ape aku merepek ni? Whatever.

Kali ni, aku cerita sikit je sebenarnya. Aku dah jumpa partner in crime aku nak buat something yang aku suka, die pun suka. At least we have the idea kan? Mane laa tau kot-kot something yang aku suka, die pun suka ni boleh jadi internationally well known brand kan? Tibe-tibe boleh bukak franchise pulakk sape tak nak! Ah, tak de laa sampai ke situ tapi aku tak kisah laa asalkan menjadi.

Apape pun we're just getting started :)


Aini, u r my life saver! Keh keh keh.

No comments:

Post a Comment